Ja, ja - en lærer stadig noe nytt her inne! Jeg får dra ut igjen og ta nye blodprøver, uten medisiner i blodet!

Fikk innkalling til thyreoidescientografi på sykehuset idag - neste onsdag. Men, det sto ingneting i brevet om at jeg skulle kutte ut Levaxin frem til undersøkelsen, slo det opp flere steder og også på sykehusets beskrivelse av undersøkelsen sier de at man ikke skal ta Levaxin de siste to ukene før undersøkelsen... Ringte sykehuset og hørte - etter mye frem og tilbake, kom jeg endelig frem til en sykepleier som undersøkte for meg - og jo, det viste seg at man ikke skal ta medisin to uker før undersøkelsen. Dermed måtte timen skyves enda en uke frem - og jeg må kutte ut Levaxin fra idag......
Forklaringen fra sykehuset var at det vanligvis kun er spesialisten som henviser til denne undersøkelsen og han opplyser alle sine pasienter om dette...mens min primærlege tydeligvis ikke kjenner disse prosedyrene. Innkallingen som sendes ut til nye pasienter blir iallefall endret, så det kom vel noe godt ut av dette rotet.....
Lurer på hvordan det blir å gå to uker uten Levaxin, nå som kroppen endelig begynner å komme seg litt igjen..... Noen som har erfaringer??