Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
03-05-10, 18:29 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Ja. Rufus! Den overgangen mellom under- og overdosert er nifst umerkelig. Og fordi jeg ikke kan huske når jeg sist var normal, vet jeg ikke hvordan det er! Og det er jeg nok ikke alene om.
Håper du blir i fin form, Rufus! Det blir spennende å høre hvordan det går med deg videre
Jeg har økt DHEA litt, så jeg er nok nærmere 2/3 enn 1/3 av 25 mg. Det kjennes greit ut. Og jeg har tatt det veldig rolig med trening i det siste. Myk og snill trening i slow motion. Blir veldig misunnelig når jeg holder på med slappfiskøvelsene mine, og ser de jeg trent sammen med i fjor, som er litt råere, og kommet litt lengre siden sist. Mens jeg har gått baklengs. Men det har jo vært nødvendig.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker