Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Tråd: Brainfog bedre med Erfa?
Threaded View
-
02-05-10, 11:58 #10
Sv: Brainfog bedre med Erfa?
Hei Jeanette,
jeg kjenner meg igjen i det med at dagen starter så sent. Jeg har gått på Levaxin i nesten fire mnd og formen har bedret seg noe, men mest på ettermiddagen, da kan jeg få gjort litt rydding og husarbeid og er i brukbart "slag" (selv om det er et stykke igjen til å være frisk). Men på morgenen og formiddagen er jeg helt lost! Bruker så laaaang tid på å komme igang. Vil ikke gire meg opp med kaffe selv om det er veldig fristende, for det er som å piske en sliten hest, og jeg blir i tilfelle helt utslått noen timer etterpå fordi jeg vil komme til å bruke energi som jeg ikke har.
Hjernen fungerer ikke brukbart hos meg før ved fire/fem-tiden. Det er rimelig upraktisk mht jobb. Har en relativt analytisk jobb med til tider kompliserte problemstillinger så det er jo helt krise for tiden. Når sjefen kommer inn for å diskutere en problemstilling så må jeg konse noe helt vanvittig for å følge med i samtalen og jeg later for det meste som jeg forstår og prøver å nikke og si ja-ha på de rette stedene. Får nesten litt sosial angst av det om dagen. Jobber redusert fordi jeg er hjemme med minsten som venter på barnehageplass, og det er veldig godt å slippe å jobbe hele uka, selv om det jo er jobb å være hjemme med baby også, men trenger ihvertfall ikke holde maska hjemme.
Og i dag er det søndag og nydelig vær. Jeg har ennå på meg pysj og har gått til og fra soverommet i hele dag. Er litt mer våken nå, kl er jo ett, så skal en tur ut med barna, som verker etter litt uteliv stakkars. Alt blir sikkert lettere når vi kommer oss ut og får solstrålene på oss, så dette ble litt klaging, men jeg er jo litt nede for tiden så dere får bære over med det.
Berit
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bedre form, men varierende på tsh...
Av gretal i forumet TSHSvar: 9Siste melding: 29-06-08, 15:30 -
en bedre VG-artikkel (mozon)
Av nora i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 20-03-07, 08:47 -
Bedre sent enn aldri
Av Lisbeth i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-07, 18:56 -
Bedre Helse
Av Marianne i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 19-09-06, 18:14

Svar med sitat
Bokmerker