Viser søkeresultater 41 til 48 av 48
Threaded View
-
02-05-10, 02:14 #36
Sv: Oppstart Levaxin, oppfølging og fungering
Går det an å bli klarere i hodet, men likevel mer "rotete"?
Jeg har vært mye "tom" i hodet, og jeg har slitt med konsentrasjon og hukommelse. Følr at jeg er mye klarer på levaxin, får med meg trafikken bedre og holder konsentrasjonen lenger.
MEN så er det noen ting som er blitt mye verre egentlig, uten at jeg skjønner hvorfor. Jeg er jo blitt mye mer distre. Før så klarte jeg å skule "rotet" mitt for omverdenen, men nå tror jeg barnas skole og barnehage veldig lett ser at jeg er blitt et "rotehue".
Skjønner egentlig ikke at det skal bli slik, siden jeg jo egentlig er klarere og bedre. Normalt er jeg en person med full kontroll på alle ting.
Skal nevne dagens rot. Jeg som tom. alltid har feira 1.mai (aldri som protestdag, men som en dag med barnetog og full pakke), klarte helt å rote det til. Jeg visste det var første mai, men planla likevel alt som måtte handles
og alt som var lurt å gjøre i dag siden det var lørdag. Kunne jo ikke i morgen siden det var søndag. Men til slutt kom vi på at det jo er helligdag.
Skjønner ikke hvordan det er mulig å bli så ør. Jeg mangler jo helt evnen til å koble ting sammen. Jeg dobbeltbokker møter. En gang hadde jeg 3 ting samtidig og gledet meg til flere ting, men klarte ikke koble at det faktisk var samtidig.
Det er i hvertfall kjekt å vite at jeg en gang i tida hadde hjernen med meg. Det har jeg jo parierer på (fra utdanning)
. Det var en gang liksom. Er jo greit å kunne dokumentere at man ikke har vært like "blåst" alltid.
Lignende tråder
-
Oppstart av Levaxin...
Av Marina73 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 29-05-08, 13:24 -
Gravid i gjen - god oppfølging denne gang...
Av Thomasine i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 34Siste melding: 28-04-08, 22:05 -
Kvalme som følge av oppstart på Levaxin?
Av vekten02 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 15Siste melding: 27-03-08, 12:58 -
Oppstart på Levaxin
Av mohaienne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 29Siste melding: 07-06-07, 09:27

Svar med sitat
Bokmerker