Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Hei! Ny på medisiner!
Threaded View
-
30-04-10, 23:49 #4
Sv: Hei! Ny på medesiner!
Jeg har ikke tatt ultralyd av kjertelen. Det ble tatt CT av nakken pga stivhet og hodepine. Bifunn var "Inhomogen attenuering i glandula thyroidea av usikker patologisk betydning", dette var i 2004 og førte ikke til noe mer....
Min første test som jeg vet om var i juli 2001. TSH 4,1 S-Fritt T4 14,3 S-fritt T3 4,5 og S-anti TPO 74.
Fra 2001 til i dag har S-fritt T4 ikke vært over 15,7. TSH har vært nede i 2,46 i mai i 2004. I en perioe som jeg gikk på Eurodietten og TrioBe så hadde jeg verdiene TSH2,5 S-fritt T4 12,4 S-fritt T3 4,0 S-anti TPO 181 og S-frit B12 341 og følte meg super........ siden oktober 2008 har min anti-TPO vært over 1300....Vet at det ikke har så mye å si, men siste måling før målingen som gav meg Levaxin vist TSH 3,1 S-fritt T4 13,7---og jeg følte meg ikke særlig. Hver gang jeg har fått tatt test har jeg følt meg dårlig, siste gang i mars i år når jeg endelig ble satt på levaxin. Må bare si at jeg har følt meg bedre--- Har ikke fått utskrft, men målingen som gav meg levaxin viste TSH 5,4 og anti-TPO 1300, siste måling vist TSH 3,5 og anti TPO det samme, T4 og T3 var innenfor "normalen" men bedre ved måling etter levaxinstart. Endokrinologen på sykehset i Telemark (Skien) sa at anti-TPO kunne gi leddsmerter og fibromyaliglignende tilstander, det tror jeg på for etter levaxin så føler jeg at mye har "løsnet" i nakke/skuldre. Allergien sitter igjen og det merker jeg fortsatt i ryggen, mellom skuldrene...sa til fysio/akupunktøren min...lungene mine protesterer det er vår.... "åh, ja.... hvor kjenner du det?"..... i lungepunktet mellom skulderbladene......det var riktig. Med nåler på rett plass ble det bedre, sammen med medesiner som virker da.....
Dagene blir lysere og sinnet letter..... det er vår..... må jo se lysepunktene....
Orca
Orca's dagbok
Lignende tråder
-
Medisiner og tannhelse
Av enja i forumet Lavt stoffskifte og amalgam («kvikksølvplomber»)Svar: 3Siste melding: 10-03-10, 22:31 -
Liten effekt av medisiner?
Av bentedermeg i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 43Siste melding: 21-02-10, 16:54 -
Farlige medisiner
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 21Siste melding: 03-07-07, 04:51 -
Medisiner mot trøtthet og soving.
Av benga i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 24Siste melding: 22-06-07, 17:53 -
Kan stoffskiftet påvirkes av medisiner?
Av Dolphin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 12-10-06, 15:15

Svar med sitat
Bokmerker