Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
30-04-10, 23:23 #9
Sv: Moxa's dagbok - veien til forståelse..
Mye av det du skriver høres kjent ut. Jeg har riktig nok ikke barn og har ikke hatt blødningsforstyrrelser men eller så høres det mistenkelig likt ut. Jeg fikk også diagnosen fibromyalgi/nakke/muskelplager. Jeg begynte på levaxin i mars i år og har som deg merket forbedring. Så utrolig det enn kan høres så ble jeg mye bedre i nakken etter å ha begynt på levaxin. Har noen plager som detter innom, og tåler fremdeles ikke "stress" over tid, da tar det tid før jeg "er meg selv" igjen. Regner med at min hypo har vært mer eller mindre tilstede siden nitti tallet. Anti-TPO registrert i 2001, men plagene har vært innom mange ganger før det. Har tydligvis svinget i mine verdier. Har målt "TSH" alt fra 2,2 til 5,4 over flere år. Etter en måned på levaxin så er mine verdier TSH 2,6, T4 og T3 er innenfor "normal"-verdiene, det var dette med hukommelse da..... de er ikke høye, det husker jeg i hvertfall, men de reagerte på levaxin
hurra....får bare håpe det vedvarer, jeg er lei av å gå rundt å føle meg som en vaskeklut..... hjelp så mange rettelser jeg måtte gjøre.... sånn er det bare....
Hjelp til selvhjelp! Noen av skrivefeilene er igjen ser jeg....
Orca
Orca's dagbok
Lignende tråder
-
Hei jeg er Moxa
Av Moxa i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 29-11-09, 01:20 -
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 21:08 -
Hvordan var veien deres til diagnose?
Av Evita i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 28-10-08, 22:34 -
Det verste med denne sykdommen. Min mors manglende forståelse.
Av cathrin i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 6Siste melding: 26-08-06, 00:10

Svar med sitat
Bokmerker