Viser søkeresultater 1 til 10 av 94
Threaded View
-
24-05-05, 13:03 #11
Hei ella - fint at det går bedre. Ta også kjøp Orudis Gel på Apoteket (fritt salg) og smør inn hæla dine. Det hjelper - hvis det er betennelse da. Om det var en N-said ( Orudis - Cataflame) du fikk av legen og som ikke hjalp, så er det ikke noe vits i.
Da kan det heller være noe lignende det jeg har når dosen er lav ? Jeg får det også under fotsålen når det blir riktig ille og da får jeg følelsen av å gå på "lutputer" under fotsålen.
(kategorien : mye rare symptomer)
Dette er et symptom jeg har som går over når dosen kommer høyt nok.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Økning av dose
Av HeidiN i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 27-05-08, 16:20 -
Regulering av dose i graviditeten.
Av Unn i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 17Siste melding: 26-01-07, 16:02 -
Armour økning etter blodprøvesvar
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 25-09-06, 20:04 -
Økning Armour - bedre form
Av ella i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 13Siste melding: 15-06-05, 21:06 -
Økning/regulering Armour....
Av ella i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 04-04-05, 22:00

Svar med sitat

Bokmerker