Viser søkeresultater 1 til 10 av 94
Hybrid View
-
14-04-05, 14:10 #1
Gikk ned da jeg begynte med Armour, men la på meg igjen da jeg sluttet å røyke.
Nå har jeg gått ned over 13 kg siden januar på Libra-kurs. Har tatt ett kurs og klarer meg selv nå.
Det går ut på å ikke gå på sparebluss, men spise mange små måltider om dagen. Hvis du tenker deg at ved-ovnen skal brenne, (sånn som vår forbrenning i kroppen), må du stadig legge på litt ved for å holde den konstant... slik er det med oss... Spise lite men ofte.
Det er ikke vanskelig, jeg sulter ikke i det hele tatt. Spiser vanlig mat som jeg eller har spist i alle år, kuttet ut smør og omtrent ikke sukker, men ellers er alt som før... Tar også et fiberbrød FØR alle måltider, det metter og ordner med tarm-funksjonen, renser bla.
Dessuten går jeg en tur hver dag, og det er sjelebot.... jeg nyter at jeg orker det, og naturen nå er fantastisk. Kjenner mer overskudd og humøret er adskillig bedre etter en god tur. Bare følelsen av å være så flink og å kjenne at det går "nedover" er fantastisk. Og dette sier ei dame som hadde belaget seg på å være tjukk resten av livet!!!!
Har vært å kjøpt nye dongeribukser i dag, fordi de andre drukner jeg snart i, og har gått ned 2 størrelser..Det er såååå moro!! :P
Vet at dette er noe de aller fleste kan klare.. man må bare ta seg selv litt i nakken og bestemme seg... resultatene viser seg fort. Gikk ned 2 kg den første uka... så bare stå på.
Glemte å si at jeg drikker masse vann. Sluttet med cola-light, fordi kurslederen sa at man ofte hadde problemer med å gå ned i vekt når man drakk det... og så jeg som aldri har drukket noe annet i mange, mange år... men jeg savner det ikke... Har av og til et glass i helga, men ellers er det vann!!
Lykke til... det er i hvertfall noe som virker.. og du kan spise din vanlige mat uten for mye linser og bønner osv....
Lignende tråder
-
Økning av dose
Av HeidiN i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 27-05-08, 16:20 -
Regulering av dose i graviditeten.
Av Unn i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 17Siste melding: 26-01-07, 16:02 -
Armour økning etter blodprøvesvar
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 25-09-06, 20:04 -
Økning Armour - bedre form
Av ella i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 13Siste melding: 15-06-05, 21:06 -
Økning/regulering Armour....
Av ella i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 04-04-05, 22:00

Svar med sitat

Bokmerker