Hei Kris

Jeg var på Balderklinikken og ble allergitestet ifjor - ble utslag på candida, sukker, hvete og gjær. Spiser mat som ikke inneholder sukker, hvete eller gjær - noe som egentlig finnes i svært mye. Baker brød av spelt og kjøper Ryvita knekkebrød. Lager min egen froskostblanding - kort fortalt så må det meste lages selv, da det er lite ferdig mat å få kjøpt som ikke inneholder noe av det som skal unngås. Max 250 g frukt pr dag.
I tillegg til mine faste daglige medisiner starter jeg dagen med ei skje L-Glutamin. Ellers daglig; 3-4 Creon, 1 VM 2000, 3 omega 3, Lakrisrot, Sink.
Tar B12 1000mcg 1 gang pr uke, og Melatonin hver kveld. Skulle i tillegg ta DHEA - men det sluttet jeg med etter 3-4 dager pga en voldsom hodepine. Skal forsøke på nytt snart for å se om det var andre ting som spilte inn. Er på Balderklinikken hver 3. mnd. - i forkant tar jeg blodprøver slik at resultatene foreligger når jeg kommer dit. Så alt holdes under kontroll. Bruker Armour og Levaxin for stoffskifte.
Må bare si at jeg til tider er så utrolig lei - og ønser å spise VANLIG mat. Men.... jeg merker det veldig på formen når jeg bryter dietten. Reagerer spesielt veldig på sukker.
Så slik er ståa pr idag.........foreløpig har jeg ikke fått bukt med alle disse infeksjonene/betennelsene........men håper jo på et under.....

Ha en fin dag!!