Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Hybrid View
-
29-04-10, 01:35 #1
Sv: Leve "langsomt"? Hvordan fungerer det hos dere?
Jeg reagerte veldig negativt på stress. Det er faktisk blitt veldig mye bedre etter jeg gikk over til Thyroider. Men jeg tåler lite fysisk eller mental aktivitet enda (men jeg har jo ME på toppen av Hypo'en også da) før jeg blir utslitt, glemsk osv.
Stress mestring var det eneste psykiske utslaget jeg hadde på å ikke ha hormonene jeg trengte. Også må jeg ikke undervurdere det at jeg etter 10 år med ME, fikk diagnosen. Livet som syk i NAV systemet gir mer stress enn noe annet i verden
Spesielt når man ikke har papirer som sier hva som er galt. De hører jo ikke etter om man forteller hva som skjer med en.. Så egentlig er det nok flere faktorer som gjør at jeg håndterer stress på nesten samme måte som jeg gjorde før jeg ble syk.
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Hvordan kom myten om "det gode fluor"?
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 1Siste melding: 22-02-13, 12:52 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
Når dere er syke utenom "bare" stoffskiftet...
Av i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 12-03-08, 13:26 -
"Hvordan folk med ME behandles"
Av Anisa i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 0Siste melding: 15-02-08, 21:22

Svar med sitat

Bokmerker