Viser søkeresultater 1 til 10 av 131
Threaded View
-
28-04-10, 19:19 #11
Sv: Erfa Thyroid og erfaringer.
Vel, spørs om vi ikke går til samme lege. Og det du ble anbefalt er akkurat det samme som jeg ble anbefalt, (tok 50mcg levaxin) og som nok førte til den bølgedalen jeg har vært i. Har fått veldig lavt stoffskifte noe T4 og T3 også sier, men ifølge legen er jo mine symptomer nå på grunn av overdosering. Så jeg har mine tvil om at dette er så tilpasset deg, er nok heller det de pleier å gjøre.
Skal ikke si hva du skal gjøre, men det fungerte ikke i det hele tatt for meg. Har time igjen i midten av mai, og spørs om ikke den blir avbestilt, gidder ikke betale 800.- for at legen skal fortelle meg at jeg er overdosert når jeg føler meg for lavt dosert. Må ha en time der igjen, men kommer til å skyve den litt fremover tror jeg. Vil jo få problem med at jeg bruker opp Erfa'n for fort. Spørs om ikke Anisa får rett om at hele Balder prosjektet mitt er spill av penger alikevel. Men fikk jo prøvd Erfa i det minste, nå blir problemet å få fastlegen til å skrive ut Erfa hvis det viser seg at det funker.
Ryvita rugknekkebrød er også veldig godt. Grønn eske, den spiser jeg til frokost.
Kroppen min har lenge hatt problemer med å kvitte seg med avfallstoffer. Merker det godt hvis jeg trener, og hvis jeg tar massasje. Tar jeg for hardt i føler jeg meg helt forgiftet med influensasymptomer. Så en slik "kur" som Anisa anbefaler er sikkert veldig bra for kroppen.10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid - dosis, erfaringer
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 25Siste melding: 21-06-07, 23:34

Svar med sitat

Bokmerker