Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
27-04-10, 13:11 #12
Sv: Blir man helt frisk med erfa thyroid?
Må vera kort, er på jobb. Men til dette med betring ved overgang til Erfa...:
Eg begynte med 30 mg (1/2 grain ?) for snart 5 dagar sidan. Gjekk frå før på ca 128 mcg Levaxin. Kutta umiddelbart til 100 mcg og la til 30 mg Erfa. Merka ein effekt allereie fyrste dagen, men tenkte da at det kunne vera tilfeldig. La merke til det same neste dag. Og neste dag der igjen.
Er nå ikkje lenger i tvil.
Det er rett og slett som om nokon har "slått på lyset inni meg". Eg er klårare, meir "på", opplagt, har definitivt meir tiltak og "fråspark". Som om eg blir frisk og meg sjølv igjen, slik eg var for ganske lenge sidan.
Forma dalar noko på ettermiddagen. Men ikkje så langt ned som før.
Måtte det vera ein samanheng med Erfa, og måtte det berre vare og bli enda betre. Så kan eg få eit heilt liv igjen
Brukar også diverse for binyrene som eg starta på same dagen. Men er trur likevel det er Erfaen som verkar i og med at eg kjenner verkand ca 15-20 minutt etter inntak. Har også lese at effekten er på topp etter 2 timar og så dalar sakte igjen. Dosering 2 gonger per dag verkar dermed som ein god idè.
Lignende tråder
-
Hjelp! Dosering av Erfa overgang fra Armour
Av Siven i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 08-12-09, 15:59 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Overgang fra høyt til normalt stoffskifte + vekt
Av lady90 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 07-06-08, 19:58 -
seponering av Armour for overgang til Levaxin
Av i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 30-03-05, 14:04

Svar med sitat

Bokmerker