Viser søkeresultater 1 til 10 av 20

Hybrid View

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    56
    Meldinger
    3,083

Exclamation Sv: "Trætte" binyrer

Sitat Opprinnelig skrevet av Trude Vis post
    Jeg så på Opera og hun hadde DR. Oz der han sa at kvinner godt kunne ta 1000 mg av Kalsium hver dag men da må det kombineres med magnesium slik at man ikke får diare (tror jeg det var). Etter det så begynte jeg å ta 1000 mg Kalsium og 300 mg magnesium og da klarte jeg å bommelomme hver dag, før hadde det vært ganske så tilstoppet;-) Nå pleier ikke jeg å gjøre alt mulig jeg hører men dette ville jeg prøve, og på meg virket det;-)
    Hmmm - Trollmannen fra Oz vet vi vel fra før her at man bør ta med en klype Himalaya-salt

Tommelen opp for magnesium, men kalsium er nok dessverre veldig oppskrytt :
    http://www.apotek1.no/raadogtjeneste...eraler/kalsium

Sitat Opprinnelig skrevet av Thierry Vis post
    Sjekk ut denne uhyre interessante videoen av en lege i Canada, som har kommet frem til noe jeg aldri før har hørt noen si.. At folk flest har for MYE kalsium, at kalsium bla er årsaken til HYPOTYREOSE (TYPE 2), og mange andre helseplager.

Websiden til legen er:
    http://www.calciumlie.net/

At blodprøver kan vise seg å være "mer og mer uåplitelige" er ingen overraskelse. Vi trenger nye målemetoder. Og vi trenger å gjøre de målemetodene som eksisterer utenom blodprøver, ALMENKJENT. Det er utrolig skremmende å tenke på at vi alle, og da mener jeg nesten 100% av oss, er hjernevaskede siden dag 1 vi kommer til jorden - Det alle tror på, er det som er sant. Eller? Nei, på tide å høre på hva minoritetene har å si. De vil også forbause oss når vi finner ut hvor mange som egentlig ikke tror på/hører på/vil følge "normalen" innenfor lege/helseskolen. En dag kommer vi alle til å gå på Armour, folkens. Og en dag blir det kanskje også kjent at kalsium, nei det er noe vi egentlig ikke skal ha, og at vi tok feil før i tiden.

En ting er at jeg lærer mer og mer ang. stoffskiftet, en annen ting er at jeg innser mer og mer hvordan ting henger sammen. Ikke bare med helsen vår, men også hvordan ting fungerer i verden. Hvor lettpåvirkelige folk er.

Jeg tror jeg trenger Armour snart...

Og, jeg får mer og mer lyst til å bli lege, så jeg kan hjelpe folk. Folk som er i lignende situasjon som meg, og andre, som er veldig syke, men som ikke får hjelp noe sted.
    Klikk deg inn og les det hele, tråden har respons fra flere Veteraner
    Flisespikker litt: hun heter Oprah og ikke Opera ;0)
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Bor fortiden i Egypt og trives med det;-)
    Alder
    53
    Meldinger
    200

Standard Sv: "Trætte" binyrer

Hmmmm, ja verdt å tenke på dette her;-)

Og jeg vet det heter Oprah, men når man er litt tåkete i hodet, kobler man ikke alltid, hehe;-)
    I'm sick and tired of always beeing sick and tired Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008

Lignende tråder

1. Svar: 29
    Siste melding: 04-12-13, 23:29
  2. Trætte binyrer og træning
    Av Honeyhob i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 21
    Siste melding: 19-01-11, 05:58
  3. Hypoglykemi. sliter med blodsukkerfall uten å ha diabetes
    Av Knøttet i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 29-09-09, 21:32
  4. Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
    Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 03-08-07, 15:35

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn