Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
18-04-07, 09:56 #5
Jeg merker også stor bedring i tilværelsen bare ved å ta det rolig. Stress som varer noen dager (som jul f x) kan sette meg ut i ukesvis. Dette har det dessverre tatt meg flere år å se sammenhengen i, men det går bedre og bedre
Har alltid vært veldig arbeidssom, hatt mange jobber samtidig, er selvstendig, og det kan til tider kreve meg døgnet rundt. Det går nok ikke lenger...
Går på 80% rehabilitering etter kreftbehandling, og først nå 1 1/2 år etter operasjonen kan jeg slappe av og ta livet med ro. All behandling har vært veldig stressende i seg selv. Og jeg kjenner virkelig at det hjelper å "bare" ta det med ro. Hvile OG bevegelse er nøkkelord for meg.
Håper det ikke er vanskelig for deg å få sykemelding, for det burde det ikke være. Hvis hvile er din beste medisin, er det rett og slett det du trenger!Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.
Lignende tråder
-
Medicin-stop = bedring?
Av Anisa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 0Siste melding: 03-04-09, 23:46 -
Hm. Bedring...?
Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifteSvar: 26Siste melding: 03-11-08, 22:41 -
normale (?) prøvesvar, men ingen bedring..
Av caspar i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 24-10-07, 15:31 -
Armour-hvor lang tid før man merker ev bedring`?
Av Tor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 10-10-07, 18:02 -
Bedring pga ytre omstendigheter
Av chino i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 4Siste melding: 18-04-07, 09:56

Svar med sitat
Bokmerker