Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
23-11-06, 21:47 #4
HEI.
Går selv på en karbohydrat redusert diett. 3-4 små porsjoner m natur ris og 2 halve GROVE GROVE skiver pr dag, min max karbo mengde pr dag.
Det som du må huske er: Fett MÃ… DU SPISE, det er slankende. Det holder hormonbalanse og fett-forbrenningen oppe.
Meierismør, oljer(kaldpressede), kokkosfett, sjokolad m 86% kakao, litt fetaost.
Fett trigger fettforbrenningen, når du spiser lite karbohydrater blir du ikke fet av litt fett.
Kalori telling er tull, personlig har jeg aldri spist mer kalorier enn nå, men så lenge jeg spiser lite karbo og spiser fett, kjøtt,fisk,egg eller grønnsaker isammen m mine små karbo-porsjoner går jeg nedd i fett prosent, selv om kalorimengden er større en før.
NØKKELEN ER INSULINUTSONDRING; LAGRINGS HORMONET.
og det blir trigga av karbohydrater.
SKei ut m rødvin og to porsjoner en dag i uka m karbo mat kan man tåle etter noen måneder om man holder dietten strengt. Da får man ikke kick på karbo på samme måte, insulin utsondring har blitt mer kontrolert.
Lykke til
mvh
TORHar "friske prøver" etter norsk standard, men har stoffskifte problem alikevel, fikk reddning hos Dr Oftebro.
Lignende tråder
-
trening!
Av mammantileir i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 19-08-07, 17:02 -
Trening
Av Klara i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 06-12-06, 18:03 -
Trening (jogging) med hypo
Av chino i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 14Siste melding: 26-11-06, 23:07 -
Trening
Av Yvette i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 76Siste melding: 14-08-05, 23:15

Svar med sitat
Bokmerker