Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
23-11-06, 21:42 #3
Vet ikke hvordan jeg gjør det. Jeg bare går og går. Drit i smertene eller hva jeg sier til meg selv. Har skiftet sko flere ganger. Vel når bena mine kanskje en gang er bra så kjenner jeg noe greier på nedre del av magen. En eller annen alternativ "terapeut" mente det kunne være nyrene som strålte noe til et punkt der. I sjeldne tilfeller føles også ryggen ganske rar. Som om den er slått litt med slegge i nedre deler.
Men okay. Man får vel ha et åpent sinn og gå i dialog med "du er deppa" folkene og se om de kan sjekke bena mine. Antageligvis kommer de vel frem til at det er imaginært og at jeg er hypokonder. Akkurat som om jeg har noen interesse av å være det.
Om ikke annet. Tok noen situps for første gang på over et år. Gangsperren i magen kjennes faktisk bra. Føles som om jeg har tatt meg ut for en gangs skyld. Og det er en god følelse. Kanskje de der endorfinene som de maser så mye om også kan gjelde for meg.It's nice to be important, but it is more important to be nice! (eller et eler annet slikt)
Lignende tråder
-
trening!
Av mammantileir i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 19-08-07, 17:02 -
Trening
Av Klara i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 06-12-06, 18:03 -
Trening (jogging) med hypo
Av chino i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 14Siste melding: 26-11-06, 23:07 -
Trening
Av Yvette i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 76Siste melding: 14-08-05, 23:15

Svar med sitat
Bokmerker