Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
28-01-08, 21:35 #13
Det er titisenvis eller mer postinger på forumene lav TSH på thyroxinbehandling på nettet.
Det synes å være en stor mindredel som rett og slett får en velidg lav TSH på riktig dose.
En del laboratorier har også litt om dette fenomenet på deres nettsider i kommentarene om blodprøver, og en del leger skriver også litt om det forskjellige steder.
Husker Dr. Anthony Toft som kommer inn på dette fenomenet i Thyroid Interantional som ligger online i artikellen som heter noe sånt som thyroxine treatment ettellerannet. Jeg har sikkert linket til det før.
Min TSH blir 0,02 også og nå driver jeg og diskuterer det med legen igjen. vikaren ahns hadde ingen problemer med det.
Forresten så har andre postet at Arem ikke lar en få en kjempelav TSH. Det er noen som har navn på gode leger som har god greie på thyreoidea i Texas (og ingen av dem er endokrinologer) Du finner instruksjoner på hvordan finne dem på thyroid.about.com forumet.
Lisatexas sin mann er en av disse legene.
nora
Lignende tråder
-
Liothyronin - behandling og kviser
Av Berit S i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 3Siste melding: 15-05-09, 16:38 -
Da har jeg vært hos legen
Av i forumet Høyt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 16-07-07, 13:47 -
Har vært hos Oftebro jeg
Av heisann i forumet Hos legenSvar: 19Siste melding: 22-02-07, 13:27

Svar med sitat

Bokmerker