Viser søkeresultater 1 til 10 av 80
Threaded View
-
03-09-06, 20:44 #17
Ã…pen kildekode... ???
Sånn som jeg roter og vaser må jeg vel være som en åpen bok allerede! Og hvem skulle i så fall redigere i koden - dere andre hypoer?
Reparerer... formatere.... kompilere... blir det bedre...?
Da kunne jeg vel likesågodt gå inn for hypnose eller elektrosjokk, kanskje ;)
Når det da gjelder stoffskiftet ditt og ADHD så kan du kanskje ha et håp om at din ADHD vil oppleves bedre - og selvsagt hypo-symptomene når du har gått på Levaxin litt lengre. Kan jo også være at du må justere dosen din etterhvert.
Så vet jeg ikke om du skal gå på Cipramil og dette andre når du begynner på medisin for ADHD - uansett og/eller - kanskje du også her vil merke en bedring.
God bedring til deg i alle fall ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
7 uker har gått, se nå.
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 03-04-08, 20:10 -
Det har gått opp et lys for meg!
Av LilleTrille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 04-09-07, 20:54 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51 -
Jeg har gått ned i vekt!
Av Ida i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 24-05-06, 17:12 -
Gått opp 3 kilo...
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 5Siste melding: 01-10-05, 13:57

Svar med sitat
Bokmerker