Viser søkeresultater 1 til 10 av 80
Threaded View
-
03-09-06, 13:41 #14
Thomas
Trist å høre at formen ikke er så bra.
Så n'Finn var inne på tanken om hvor mye med stoffskiftet som forårsaket ADHD - eller noe slikt. Har vel nevnt for deg før at jeg føler meg så mye opp ned - har så mye uro inn i meg, selv om jeg er utrolig mye stillesittende og treg. Har jo derfor lurt på f.eks. manisk-depressiv eller t.o.m. et par ganger ADHD.
Tror også jeg tidligere har nevnt at jeg har forsøkt en drøss med ulike anti-depressiva opp i gjennom, og blir bare enda dårligere av dem. Har du begynt på noen medisiner for ADHD som kan virke inn slik?
Ellers så er det dette med at det kan ta tid...
Så får du si ifra når du har funnet et nytt OS - kan visst bruke et jeg også ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
7 uker har gått, se nå.
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 03-04-08, 20:10 -
Det har gått opp et lys for meg!
Av LilleTrille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 04-09-07, 20:54 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51 -
Jeg har gått ned i vekt!
Av Ida i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 24-05-06, 17:12 -
Gått opp 3 kilo...
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 5Siste melding: 01-10-05, 13:57

Svar med sitat
Bokmerker