Viser søkeresultater 1 til 10 av 80
Hybrid View
-
10-08-06, 15:59 #1
Hei Thomas

Tror nok du må gi Levaxinen en del uker til før de store forandringene starter å komme. Hos meg tok det nok 2-3 måneder før jeg virkelig kjente store forandringer. De kommer liksom snikende på deg. Blitt bittelitt bedre hele tiden liksom
Som deg var det humøret som først bedret seg og så kom andre ting etterhvert.
Forbered deg på at tilfriskningen plutselig stopper opp, og blir stående stille lenge, før den starter opp igjen og tussler sakte avgårde ;) Men siden du er mann, så er det fakisk mye større sjanse for at du får god virkning av Levaxinen. Så du kan bli fort mye bedre
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
7 uker har gått, se nå.
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 03-04-08, 20:10 -
Det har gått opp et lys for meg!
Av LilleTrille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 04-09-07, 20:54 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51 -
Jeg har gått ned i vekt!
Av Ida i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 24-05-06, 17:12 -
Gått opp 3 kilo...
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 5Siste melding: 01-10-05, 13:57

Svar med sitat
Bokmerker