Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Tråd: Skjoldkjertelkreft
Threaded View
-
07-08-05, 00:00 #16
Enig at det er greit å ha et sted å dele erfaringer ja!!
Jeg går også på en høy dose Levaxin for å hindre nye utbrudd av kreften. 150 mcg 6 dg i uken og 200 mcg en dag i uken. Tsh ligger nå på 0,03 og det er vistnok bra. De andre verdiene ville ikke kontorsøsteren si over telefon.
De fjerna heldigvis hele på meg med en gang. Men så visste dem ikke på forhånd at der var kreft så.............Enda dem hadde tatt biopsi, ultralyd, blodprøver, mer ultralyd osv osv.
Nå er det oppdaget en forstørret lymfeknute/kjertel på høyre side. Røntgenmannen ville ikke si noe særlig om den men...........
Skal til fastlegen på torsdagen så da får jeg hvertfall vite hva som venter meg fremover. Ny ultralyd eller biopsi.
Og nå sliter ejg utrolig for å få sove på natten. Mulig det har en sammenheng med ferie men likavell. Jeg tenker at når en er våken like mange timer som ellers så må en jo bli trøtt. Men nei, klokken blir både 3 og 4 før jeg sovner om natten/morran!!
Sover gj.snitt 6-7 timer pr. natt.
Vel nok for nå!!
Har det egentlig ganske bra for tiden bortsett fra søvnvanskene. Har funnet en fantastisk hobby som får tankene på andre veier!!!!
Det er god medisin det
Lignende tråder
-
Skjoldkjertelkreft
Av Hege i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 13Siste melding: 29-04-05, 13:38

Svar med sitat

Bokmerker