Viser søkeresultater 1 til 10 av 134
Threaded View
-
22-06-06, 02:30 #35
Hei

Vet at det er noen i statene som forsker på om fibromyalgi er et manifest av hypotyreose, men å påstå at det er det samme synes jeg er å gå litt langt. Det er langt i fra bevist!
FM og ME er begge pose diagnoser. Mye rart har blitt puttet oppi dem. Men det er langt flere sykdommer som har lignende symptomer og de trenger da ikke å være relatert til hypotyreose for det. Synes det er farlig å forklare ting på den måten. Skjønner jo hva du tenker Tor, har vært der selv.. At alle kan være atoimmune kan jeg være med på
Cathrin:
Jeg bli veldig ofte svimmel når jeg legger meg ned. Vet du noe som kan forklare det??Du kan ha noe som heter ortostatisk hypotensjon som vil si at blodtrykket synker om du reiser deg fra sittende/liggende stilling. Da kan du bli svimmel spesielt om du reiser deg brått. Prøv å reise deg langsomt.Dette er en ufarlig, men plagsom tilstand.
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Normale prøver - men mange symptomer
Av Tily i forumet Lavt stoffskifteSvar: 101Siste melding: 20-02-16, 08:17 -
Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 09-10-10, 18:40 -
Fine prøver, men kan jeg kreve behandling alikevel?
Av Imse i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 28Siste melding: 04-09-09, 11:30 -
Normale prøver – men ikke frisk
Av usansynelig i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 8Siste melding: 28-05-09, 11:18 -
Normale prøver - men mange symptomer, bl.a. varm hals ...
Av Tily i forumet BlodprøverSvar: 11Siste melding: 06-08-07, 22:36

Svar med sitat
Bokmerker