Side 14 av 14 Først 1234567891011121314
Viser søkeresultater 131 til 134 av 134
    Medlem siden
    Jun 2006
    Meldinger
    247

Standard

ME er en definisjon av en tilstand, basert på eksludering av sykdommer og symptombildet. Thats it.

Hvem har sagt at man ikke kan bli totalt utslått av lavt stoffskifte?
    Legene som baserer seg på en ikke bevist teori omkring noen blodprøver?

ME kan godt vere lavt stoffskifte, de vet ingenting om hva som forårsaker denne tilstanden, og de kan heller intet om hvordan lavt stoffskifte kan utarte seg, Maner jo "frisk" om blodprøvene er "korrekte".

Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Frogn
    Meldinger
    382

Standard

Dette er en av de største problemene mine og sammen med leddsmerter/tarmproblemer/influendsverking hovedgrunnen til at jeg ikke fungerer i hverdagen. Har opplevd å bli slått ut etter en gåtur, mens andre ganger kan jeg pushe meg selv i flere dager før noe skjer. Før jul presset jeg meg ekstremt og betaler fortsatt. Verker i kroppen og sover bort mesteparten av dagene mine. Håper snart det slipper!

Jeg tror det er mange årsaker til at man kan oppleve utmattelse etter fyskisk/psykisk belastning. Jeg har hvertfall snakket med mange med flere typer sykdommer som har samme problemet. ME er nok bare en av mange årsaker og foreløpig en utelukkelses diagnose. Jeg vil gjerne ha utelukket andre muligheter før jeg er villig til å godta ME som årsak.

Huff.. håper vi alle finner veien ut av den elendigheten sånn utmattelse bringer med seg!
    Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
    Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte

Medlem siden
    Jun 2006
    Meldinger
    247

Standard

Denne gangen kollapset jeg og var mer eller mindre sengeliggenden i 21 dager. Fytti-helsike.

Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Østlandet
    Alder
    53
    Meldinger
    848

Standard Re: Hypothyreose selv om tallene er "normale". noen an

Det er synd at vi nå lever i fødsels-stadiet til den "moderne verden". Bare tenk hvor heldige folkene som blir født om 1000 år er, eller 10.000 år.. Hvis verden er her fremdeles, da.. Da kan de nyte livet fullt ut, og Hypotyreose er en saga blott. I fremtiden kan man nemlig ta en angre-pille for dette, hvis man "angrer" på at man har fått Hypotyreose, og vips, så er alt drittet borte for alltid...

Jeg er lei av å kaste bort livet mitt. Sålangt har 18 år gått rett ned i dass. Selv om jeg til tider har følt meg bra. Ja, i opptid flere dager i strekk. Men så stopper alt opp. Og nå er jeg i møkka igjen. Har ikke følt meg "ok" siden begynnelsen av 2007. Og BRA har jeg ikke følt meg siden jeg var ca. 12 år gammel.

Mvh.
    Thomas
    Behandlet for Hypotyreose Type 2 i 11 år, byttet spesialist i Januar 2008, og prøver å seponere Levaxin nå. Aldri følt meg verre enn jeg gjør nå.

Side 14 av 14 Først 1234567891011121314

Lignende tråder

1. Normale prøver - men mange symptomer
    Av Tily i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 101
    Siste melding: 20-02-16, 08:17
  2. Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
    Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 1
    Siste melding: 09-10-10, 18:40
  3. Fine prøver, men kan jeg kreve behandling alikevel?
    Av Imse i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 28
    Siste melding: 04-09-09, 11:30
  4. Normale prøver – men ikke frisk
    Av usansynelig i forumet Lavt stoffskifte hos menn
    Svar: 8
    Siste melding: 28-05-09, 11:18
  5. Svar: 11
    Siste melding: 06-08-07, 22:36

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder