Side 6 av 14 Først 1234567891011121314 Siste
Viser søkeresultater 51 til 60 av 134
    Medlem siden
    Jun 2006
    Meldinger
    247

Standard Gått rett i sengeliggende

Etter en periode med flytting, usikkerhetsmoment ang trygd og andre mindre belastninger for andre, men mye fore meg, har jeg gått rett på trynet.

Først fikk jeg en kraftig forkjølelse, har altid fått det ved belastninger, og nå har jeg vært senge liggende i 8 dager med lettere pusteproblem, brain fog, utmattelse symptomer og influensa symptomer.

Noen andre som har lignende opplevelser, hvor lenge har dere ligget etter store påkjenninger?

(har fått behandling siden feb. ligger fint på tsh 0.2 i juli)

MVH

Tor

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Jeg har perioder som gjør at jeg blir sengeliggende med influenasymptomer og feber i 2-3 uker hvis jeg har gjort alt for mye.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Dersom du har pusteproblemer Tor så syns jeg at du burde oppsøke lege. Siden du har vært forkjølet så kan det være lungebetennelse du har.

Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Meldinger
    360

Standard

Huff! Belastninger er virkelig ikke bra. Jeg har ikke blitt liggende ennå, men det tar på psykisk. Har begynt i ny jobb og er nervevrak og så stresset at jeg gråter heile tida. Hvis ikke det endrer seg må jeg sikkert slutte i jobben...

Håper det går bedre med deg etter hvert!

Klem

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

God bedring, Tor ;)
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Jun 2006
    Meldinger
    247

Standard Død og tom innvending

Noen dager er jeg helt død og tom innvendig, som en zombie. Uten ansiktsmimikk, uten konsentrasjon, helt i min egen verden som består av ingenting.

Egentli ikke spesielt deprimert, bare "levende død"

Noen som kjenner seg igjen?

Hadde vært interesant å høre.

MVH

Tor

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    51
    Meldinger
    205

Standard The Living Dead

Kjenner meg igjen desverre..har hatt hypothyreose siden 98, men egentlig aldri følt meg helt frisk..har tidligere vært temmelig kjapp i replikken, men de siste 4 årene har jeg hatt en følelse av totalt demens!! Hadde nesten innfunnet meg med at det var psykisk hele greia, at alle mine fysiske symtom egentlig var somatisering av depresjon..så fant jeg ut at det er mange som har det som meg og deg. Godt å ha et slikt forum der alle vet hvordan det kjennes på kroppen å ha hypothyreose. Det er noe dritt..har nesten gitt opp å bli frisk. Har stanget lenge med fastlegen, for å gjøre en lang historie kort, skal jegt til privat legesenter i morgen med håp om å bli sendt videre

Kanskje burde du peppe deg opp med li9tt vitaminer? Vil på det sterkeste anbefale en hårmineralanalysemed påfølgende tilskudd tilpasset deg. Jeg har begynt med eye-Q, fettsyrer for konsentrasjon og hukommelse. kanskje er der håp?
    Bra å treffe andre med hypothyreose som vet hvordan jeg har det.
    Armour 3 grain/ dag fordelt på to doser siden 17/5- 14

Medlem siden
    Jun 2006
    Meldinger
    88

Standard

Jeg har noen dager hvor jeg liksom er "borte". Jeg merker plutselig at jeg bare er fjern, uten at jeg kan forklare det noe bedre. Det skumle er hvis jeg er ute og kjører bil og blir sånn. Da må jeg ta meg skikkelig sammen for å konsentrere meg. Ekkelt.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard Re: The Living Dead

Sitat Opprinnelig skrevet av RIGG

Vil på det sterkeste anbefale en hårmineralanalysemed påfølgende tilskudd tilpasset deg.
    Jeg tillater meg nok en gang å fraråde hårmineralanalyse. Kosttilskuddene gjorde ingenting for å bedre min helse. Rådyrt er det også. Men mulig det fungerer for noen?
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skrev om zoombi. Det er slik jeg har det på jobb. Noen ganger holder jeg på å sovne. Når jeg kommer hjem er det rett i seng.

Side 6 av 14 Først 1234567891011121314 Siste

Lignende tråder

1. Normale prøver - men mange symptomer
    Av Tily i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 101
    Siste melding: 20-02-16, 08:17
  2. Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
    Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 1
    Siste melding: 09-10-10, 18:40
  3. Fine prøver, men kan jeg kreve behandling alikevel?
    Av Imse i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 28
    Siste melding: 04-09-09, 11:30
  4. Normale prøver – men ikke frisk
    Av usansynelig i forumet Lavt stoffskifte hos menn
    Svar: 8
    Siste melding: 28-05-09, 11:18
  5. Svar: 11
    Siste melding: 06-08-07, 22:36

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder