Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
23-04-10, 16:28 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
For høy dose Thyroid eller annen tyroksinmedisin kan også være skadelig for hjertet? Men har du for høy dose, Rufus? Jeg vet ikke!
Rufus: jeg kan bare snakke for meg selv. Jeg fikk jo også beskjed om at jeg var overdosert, både på Thyroid og HC, dog uten forhøyet ALAT. Og jeg har nå gått ned 1 grain Thyroid på en og en halv måned. Og føler meg nå helt fin. Men å gå ned på HC var helt mislykket, jeg ble dårlig, orket ingenting. Så nå er jeg tilbake på min gamle dose med HC på 32.5 mg.
Så jeg er enig med deg, å bli lav om det ikke er nødvendig, det er bare fælt.
Du føler deg ikke hyper. Men kan vi alltid kjenne om vi gradvis blir hypre? Jeg kjente jo at jeg var hyper først da jeg begynte med DHEA.
Så, hva skal du gjøre, Rufus? Et skikkelig dilemma dette her!• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker