Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: Svimmelhet?
Threaded View
-
23-04-10, 15:59 #8
Jeg blir også svimmel når jeg er i ro.....!
Hei Qa!
Jeg er plaget med svimmelhet - ikke hele tiden men ofte. Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte, og har bare gått på medisin (Levaxin) et par uker - så det er for tidlig å si hvordan den vil hjelpe.
Jeg selv tror svimmelheten min har sammenheng med det lave stoffskiftet - og på en måte er en "bivirkning" av selve sykdommen: Jeg blir ofte fysisk veldig sliten av "ingenting", og hvis jeg da ikke passer på å få nok hvile kommer en intens spenningshodepine som nesten umiddelbart går over i en ubehagelig svimmelhet og kvalme.
Og den er der om jeg er i ro også - nesten mest da faktisk - er særlig plagsomt hvis jeg er svimmel når det er på tide å legge seg for natta, for "vanlig" svimmelhet går jo over om man legger seg ned men ikke den svimmelheta jeg har. Og da blir det umulig å sove, føler at det blir bare verre og verre jo lenger jeg ligger. Heldigvis hjelper det for meg å ta 1 paracet - da klarer jeg å slappe av og sovne. Skjer vel 2-3 ganger i uka at det er så ille, men jeg har snakket med legen min om det. Og han sa at dersom det ikke var oftere, og jeg syntes paracet hjalp, skulle jeg bare fortsette med det. For paracet var veldig mye mindre farlig enn andre medisiner han kunne gitt meg resept på.
Men som sagt - jeg tror selv det har med stoffskiftet å gjøre på den måten at det er verst når jeg er mest sliten, og har jo forhåpninger om at det vil bedre seg etter noen måneder med medisinering for stoffskiftet.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte, hjertebank, svimmelhet og trening
Av Veronica1991 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 7Siste melding: 15-03-09, 08:57 -
synsproblemer/svimmelhet
Av jessica i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 24-08-07, 21:09 -
Svimmelhet
Av madonna i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 24-11-06, 08:32 -
svimmelhet
Av Linroed i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 06-09-06, 21:20 -
svimmelhet og lavt stoffskifte...
Av lisundb i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 13-07-05, 14:02

Svar med sitat
Bokmerker