Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
19-04-10, 21:55 #9
Sv: jeg var ikke bare en tykk latsabb....
Ja, jeg kan godt få dårlig samvittighed over at skrive lange tekster herinde

Jeg er enig med Anisa i, at der ligger en væsentlig pointe i netop at kunne skrive meget i et forum som dette. Mange vigtige passager måtte forkortes med tab af mange vigtige nuancer, hvis ikke, der var god plads. Omvendt jeg ved jo fra mig selv, hvor svært det kan være at overkomme at læse så meget, som man gerne vil !!
Men godt at vide, at nogle alligevel har kunnet bruge det, jeg fik vredet af mig
Jeg har i 20 år haft ondt i kroppen hver dag men de mest dominerende plager af det og diverse andre gener har dog været oplevelsen af at være lukket inde i en krop, der ikke vil være med
Derfor synes jeg også, at det med de psykiske og sociale aspekter er ekstra interessante at sætte sig ind i. Jeg har prøvet på at finde noget om pårørende herinde, men der dukker kun en tråd uden indhold op, synes jeg. Nogen bud?
Lignende tråder
-
Holder det ikke alltid bare med Levaxin, eller?
Av Caroline i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 12-12-09, 15:16 -
Tykk hud på helene
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 9Siste melding: 23-02-07, 20:35 -
Jeg skal gifte meg, orker bare ikke starte med forberedelsene..
Av grynet i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 18-08-06, 22:21 -
Bare et spm. om TSH
Av Hege i forumet TSHSvar: 10Siste melding: 03-08-05, 22:47

Svar med sitat
Bokmerker