Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Tråd: Hypothyreose? Noe annet?
Threaded View
-
19-04-10, 20:27 #7
Sv: Hypothyreose? Noe annet?
Ja, formen min har svingt veldig. Jeg hadde ca ett år hvor jeg var nesten normal. Da gikk jeg på Eurodietten for å prøve å komme meg over på lav-karbo kost. Jeg fikk i tillegg TrioBe som virket godt på meg. Gikk fra 220 i verdi til over 400. Ikke optimalt men i hvertfall bedre. Stoffskifteverdiene ble også bedre, med unntak av Anti-TPO. Skal til legen neste mandag å ta blodprøver. Legen min er så grei at jeg bare ringer og avtaler, kommer på kontoret om morgenen og laboranten tar prøvene som er bestillt. Svaret tar 2-3 dager, avhengig av hvilke prøver som tas. Han kaller meg inn hvis han mener det er nødvendig. Har hatt samme lege siden 2002 og han begynner å kjenne meg nå. Han vet jeg kjenner kroppen min godt. Tror faktisk at jeg kunne fått Levaxin tidligere, men jeg hørte på "spesialisten" på sykehuset.....
. Prøver å komme meg over på lav-karbo igjen og få trent litt. Må bare opprettholde......det virket i hvertall sist jeg prøvde.
Orca
Orca's dagbok
Lignende tråder
-
Påvirkning av binyrene, kortisol evt. annet, stress
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 24-03-08, 22:34 -
Lavt blodsukker og annet spørsmål fra Lilja :)
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 14Siste melding: 25-03-07, 21:19 -
Et helt annet liv.
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 28-09-06, 16:24

Bokmerker