Viser søkeresultater 1 til 10 av 131
Threaded View
-
19-04-10, 20:01 #24
Sv: Erfa Thyroid og erfaringer.
Eneste jeg stoler på er at NOE er feil. Jeg regelrett hater å være i en slik form som jeg har vært. Helgen har vært bedre, så tenkte at det gikk riktig vei. Så forstår jeg deg rett n`Finn, så bør man ha skikkelig hjertebank og høy puls for å si at man er overdosert? Det er jeg så langt i fra som man kan komme. På sist legetime var jeg egentlig mest trist og oppgitt,(kroppen hadde mest lyst til å sove og det verket overalt) og orket ikke argumentere mot legene. Legen min hadde jo rådført seg med kollegene. Jeg tenkte at ja, da har jeg vært dosert etter at jeg er underdosert, og nå blir jeg dosert etter at jeg er overdosert. Så får gi det 8 uker å se hva som skjer. Eneste problemet med det er at det er slikt jeg har levd 2 år. Først hos vanlig lege og så på Balder. Og jeg er lei.
Takk n`Finn
Du er super!
10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid - dosis, erfaringer
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 25Siste melding: 21-06-07, 23:34

Svar med sitat

Bokmerker