Viser søkeresultater 1 til 10 av 131
Threaded View
-
19-04-10, 17:26 #30
Sv: Erfa Thyroid og erfaringer.
Leit å høre dette Damen.
Jeg er jo av de som har ivret mest med å fortelle om mine egne - gode - erfaringer med tyroid bruk. Jeg syns det er synd at du ikke opplever det samme som jeg gjorde.
Jeg sluttet jo helt med Levaxin i en uke før, og jeg opplevde jo bedring allerede før jeg begynnte med Armour.
Det var en erfaring jeg hadde fra tidligere forsøk på å prøve å slutte med Levaxin. Jeg ble bedre en uke og måtte så begynne igjen - såklart.
Det kan være at jeg ikke tåler ett eller annet med dem ?
Jeg har senere forsøkt to ganger å blande inn en liten mengde Levaxin, fordi jeg vet at Balder bruker en slik mix.
Det kan ikke jeg.
Jeg får samme bivirkninger jeg hadde når jeg blander inn 25µg/dag Levaxin.
Forteller jeg det til en lege, rister han av-visende på hodet og får seg ikke til å tro hva jeg sier.
Med et slikt lege/pasientforhold har jeg iallfall funnet ut at det beste er å regulere dosen selv.
Uten at jeg vil bidra ytterligere til den allmenne forvirring da......
Ønsker deg god bedring Damen !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid - dosis, erfaringer
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 25Siste melding: 21-06-07, 23:34

Svar med sitat

Bokmerker