Jeanette78: Jeg gikk også på 125 mcg levaxin (og 20mcg liothyronin) før jeg skiftet over til delvis tyroid og delvis levaxin. Når jeg startet på thyroid tok jeg 50 mcg levaxin og 90 mg thyroid.

Jeg har desverre ikke fått bedring som de fleste andre her, men ble heller verre. Har aldri hatt så mye verking i muskler og ledd og hatt så lav puls noensinne som jeg har hatt de siste månedene. Helt bevistløs om morgenen og har vaket rundt i min egen tåkesky. Ut fra blodprøver, så skulle man tro jeg var underdosert(hvis man ser bort fra TSH), og legen økte derfor dosen, og jeg ble enda verre. Så nå har de funnet ut at jeg er overdosert. Og har derfor redusert levaxin dosen, og skal til slutt stå igjen med tyroiden og bitte litt levaxin. Vet ikke helt hva jeg skal tro lenger, siden dårlig form alltid har betydd lave verdier for meg. Men formen er nå bedre etter at jeg har redusert dosen. Verkingen er nesten helt borte, og jeg klarer å komme meg opp om morgenen. Pulsen virker også mer normal. Trodde man fikk hjertebank og vill puls av overdosering jeg? Hos meg var det tydeligvis motsatt. Så jeg kommer til å gjøre som legene sier en stund til, og håper inderlig de har rett den her gangen. Det er jo formen som er avgjørende og ikke blodprøveverdiene.

Er som flere andre sier her også, dette stoffskifte greiene er veldig individuelt.