Viser søkeresultater 1 til 10 av 131
Threaded View
-
19-04-10, 13:47 #11
Sv: Erfa Thyroid og erfaringer.
Nå har jeg noen spørsmål som jeg lurer på...
Startet med 60mg Erfa thyroid for 5 dager siden og kuttet helt ut levaxin, etter å ha surret, lurt og trappet forsiktig ned med levaxin og opp med thyroid.
Jeg bruker til vanlig 125 mg levaxin, som da etter mitt hode skal være ca 80 mg Erfa thyroid. Har tenkt å trappe opp til 80 mg Erfa thyroid om to dager (altså etter en uke på 60 mg Thyroid).
Jeg veier 58 kg, er det noen i samme vektklasse som kan si noe om hvor mye de bruker eller noen andre som kan anslå etter kunnskap eller erfaring hvor stor dose jeg må regne med å opp i av Erfa Thyroid? Skjønner jeg det riktig at de fleste må opp i dosestørrelse med naturpreparater?
Og til slutt, hvor fort skal en øke dosen? Skjønner at det er veldig individuellt, men takker for noen erfaringer.
Ellers føler jeg stor bedring etter at jeg byttet til Erfa thyroid. Kjenner at jeg er underdosert enda, men har MYE større kapasitet enn på lenge. Det er liksom 200 års forskjell på en uke.
Grisen er etter min mening menneskets beste venn.
Mvh Jeanette
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid - dosis, erfaringer
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 25Siste melding: 21-06-07, 23:34

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker