Ja, få en anden læge. Du har flere forskellige symptomer på for lavt stofskifte, og du har både den fysiske og den psykiske side med.

Skynd dig at få noget hjælp til det her. Jo længere tid, der går på denne måde, jo mere slidt bliver man, og jo længere vej er der op !

Jeg tror da godt, en depression kan give en del af disse symptomer. Men når også de andre symptomer er der, så skal man ikke lade sig spise af med diagnosen depression. Noget helt andet er, at udover man på grund af stofskiftet får depressive tendenser, så er det jo også fantastisk deprimerende at opleve sig selv på den måde, du beskriver - meget præcist.

Jeg selv gik alt for længe uden hjælp, for ingen af de tre læger kunne finde ud af, hvad der var galt med mig. Egentlig trængte jeg bare til at få samlet symptomerne, som du gør her. Jeg selv kunne ikke men gik til læge med det ene og så det andet. Og ingen læge samlede symptomerne sammen til et billede heller - jeg fik mere eller mindre direkte diagnosen 'hypokonder' hver gang, jeg dukkede op. Skift læge, til du får hjælp!!!

Du har her et meget klart billede - hold fast! Og fortæl dine venner og din familie, hvordan det er fat. Det kan blive et svært punkt senere.

Nielsigne