Hei!
Må si meg enig med n'Finn. Bytt lege. En ting du må passe på er at blodprøvene må tas tidlig og fastende. Jeg har hatt symptomer på lavt stoffskifte siden 2001. Det har blitt tatt blodprøver, ikke helt regelmessig men, disse har svingt veldig. Jeg har vært utenfor referanserammen ett par ganger og så har jeg vært innenfor igjen. Hos meg var det anti-TPO som trigget flere prøver. Ser nå at mange av prøvene er tatt etter at jeg har spist og sent på dagen. De prøvene som har vært utenfor er tatt tidlig på morgenen og fastende. TSH har variert mellom 2,5 og 5,4(siste prøve) Jeg ble endelig satt på Levaxin nå i mars. Er nok ikke riktig dosert enda, men det kommer seg vel.
Kjente meg godt igjen i dine symptomer i studiesammenheng. Har nettopp tatt ett kurs med avsluttende tre dagers hjemmeeksamen. Består jeg så er det ett under. Begynte godt under eksamen, men dag to var jeg helt "kake". Merker at jeg ikke tåler så mye som før. Blir "sliten" av ingenting. Kommentaren fra en av sjefene på jobben mandagen etter eksamen var "Du ser helt jæ... ut". Takk, sa jeg da. Da står utseendet til følelsen........ Går nok litt tid før jeg prøver meg på mer utdannelse. Har i grunnen skjønt at ting hadde blitt værre med stoffskiftet....orker ikke engang å lese spennende bøker. Før kunne jeg tygge i meg to-tre bøker av typen "Engler og demoner" i løpet av uken.
Fra 2001 og til nå......... formen har vært svart varierende. Alt i fra å være en energibunt til å være sofapotet.....

Til slutt..... finn en annen lege å få tatt nye prøver