Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
17-04-10, 23:57 #5
Sv: Mælk skader mere end den gavner.
Ja, de vidste jo ikke bedre, vel? Forøvrigt var det kun faraofamilierne, der var forpligtet til at incest-formere sig. Og romerne har brugt blyrør til deres akvædukter og på denne måde blev hele det romerske samfund blyforgiftet, hvilket mere eller mindre har taget kål på det romerske imperium...
Ved vi heller ikke bedre, når vi ernærer os med hormoncoctail tiltænkt børn og dyreunger, når vi børster tænder med fluor osv.? Nej, i modsætning til egypterne og romerne har vi ikke den undskyldning, at vi ikke vidste bedre. Mon generationerne efter os vil også kalde os for åndsvage, når de stolper af sted, forkrøblede af genetiske fejl, forårsaget af vores letsind i dag.
Men ellers ville jeg ønske at tråden blev ikke forvandlet til en personlig debat om personlige holdninger. Denne tråd handler ikke om holdninger! Det handler om en konkret sag. Det handler om mælk. Det handler om begrundet tvivl. Det handler om risiko. Det handler om fare for.... Det handler om viden om det vi allerede ved....• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Mælk skader mere end den gavner.
Av Anisa i forumet Melk (mælk)Svar: 8Siste melding: 17-04-10, 08:54 -
Ikke noe mere jobb for meg..
Av Carro i forumet Frustrert og leiSvar: 5Siste melding: 18-01-10, 07:32 -
høy varme skader levaxin
Av nora i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 13-09-08, 20:48 -
Hvilke skader kan fosteret få?
Av Ruth i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 04-06-05, 21:26

Svar med sitat
Bokmerker