Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Hybrid View
-
17-04-10, 22:09 #1
Sv: jeg var ikke bare en tykk latsabb....
Hej Eirin
Vældig fin, lille melding - det må være en kunst at nå dertil, når man har været alt dette igennem.
Eva Karin, jeg er helt ked af, jeg kom til at skrive så langt - det løb helt af med mig. Og så blev et muligvis noget rod også; jeg skal måske endda tilføje, at det var sådan, at jeg var syg og ubehandlet i nogle år, da ingen kunne finde ud af, hvor mine mange mærkelige symptomer kom fra ... Da jeg så fik Eltroxin, blev det meget bedre, men alligevel ikke helt godt, og i hvert fald har der været et væsentligt slid med årene.
Og jo, vist er man 'sygdomsfikseret ', som jeg skrev, men jo ikke i den grad, at det er det eneste, man går op i, synes jeg. Men sådan kan det se ud for andre - og det er jo også selve grundlaget for ens liv, det handler om. Så meget desto vigtigere, at ens nærmeste forstår lidt af, hvad man går igennem.
Lignende tråder
-
Holder det ikke alltid bare med Levaxin, eller?
Av Caroline i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 12-12-09, 15:16 -
Tykk hud på helene
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 9Siste melding: 23-02-07, 20:35 -
Jeg skal gifte meg, orker bare ikke starte med forberedelsene..
Av grynet i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 18-08-06, 22:21 -
Bare et spm. om TSH
Av Hege i forumet TSHSvar: 10Siste melding: 03-08-05, 22:47

Svar med sitat
Bokmerker