Vi får vel passe på hverandre, Gunnda! Jeg ble veldig bekymret da jeg leste det du skrev om nedtrapping av HC! I følge den legen jeg går til nå på Balder, er 40 mg HC overdosering. Så det kan jo hende at du skal langsomt forsøke deg på en nedtrappingsplan. Men kanskje skal den til og med være enda langsommere enn min? Siden du nylig har vært (og er?) i ganske dårlig form. Det er jo viktig å ikke gjøre vondt verre!

For meg er det som sagt litt følelsen av å gå to skritt tilbake, formkurven daler, jeg står i butikken og glemmer å slå koden etter jeg trekker kortet, glemmer vask i maskinen etc. Og er trett, trett. Annerledes enn for noen uker siden, hvor hodet var klart og trettheten ikke var overveldende. Så det er litt tøft. Men kanskje er det for tøft for kroppen å gå på en dose over den fysiologiske også, over tid? Jeg vet ikke. Målet er jo at etter nedtrappingsperioden skal formen bli bedre. Du er på rett vei nå , Gunnda! Du må ikke miste motet nå, nå nærmer vi oss mål, begge to! Vær snill med deg selv, og fyll hodet med gode tanker mens du gradvis blir bedre. Jeg aner ikke hvor lenge det er til jeg blir bra, men det er en tålmodighetskur å leve med dette, det innrømmer jeg. Stadig kjenne at det jeg begynner med er for stort, arbeidsdagene må være korte (nå er de enda kortere). Og enda mer hvile må til akkurat nå. Bare send PM! Varm klem til deg, Gunnda!