Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
13-04-10, 15:24 #8
Sv: Det er lov å være optimist!
Jeg husker jeg sa i vinter før jeg fikk diagnosen at bare jeg kunne få puste igjen så skulle jeg være fornøyd. Jeg har vært vant til å leve med mye smerter 24 t i døgnet siden vi fikk minstejenta og har lært meg å leve med det. Men at også smertene ble noe bedret hadde jeg ikke forventet.
Jeg forventer vel ikke at jeg skal bli helt bra men tror/håper dette skal bli til å leve med etterhvert.
Det har jo også vært endel komiske situasjoner i heimen denne vinteren. Jeg har normalt en god hukommelse og er ikke distre men det har jeg blitt til gangs. Drømmer mye rart og sier også mye rart. B.la i dag sa jeg til min venninne at vi denne 17 mai skulle hjelpe til i Gran Prix. Skulle egentlig sagt: På skolen. Jeg sa il minstejenta i dag tidlig: Kan du gå å hente hårbørsten i kjøleskapet.
Lignende tråder
-
Må jeg være fastende?
Av Oslofia i forumet BlodprøverSvar: 7Siste melding: 06-04-10, 11:46 -
Får jeg være med?
Av Imse i forumet PresentasjonerSvar: 12Siste melding: 31-08-09, 11:58 -
Bekymret for om mine jenter arver min hypo. Hva skal jeg være obs på?
Av mokki i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 3Siste melding: 21-01-08, 11:33 -
Sliten. Symptomer som kan ligne på lavt stoffskifte
Av sverre73 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 43Siste melding: 20-01-07, 08:53 -
Ble fattig av lavt stoffskifte
Av fredlund i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 14Siste melding: 02-09-05, 09:52

Svar med sitat
Bokmerker