Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Threaded View
-
13-04-10, 09:13 #8
Sv: Hei, jeg er ny her!
Tusen takk for svar og link til tråd, Atina :-) Skal lese den når jeg kommer hjem! Håper du vil få god effekt av medisinene, lykke til!
Mona; takk for svar og oppmuntring. Jeg skal ta med meg tipset om TSH og FT4 verdiene videre. Skal si til legen at jeg vil ha TSH under 1 og FT4 over 20. Jeg har også Hasimotos tror jeg (anti-tpo på 1300, er ikke dette Hasimotos?) så det er veldig veldig godt å høre at ennå jeg ligger et stykke unna de ideelle verdiene, siden jeg er i såpass redusert form (dog er jeg ganske mye bedre enn uten medisin overhodet, det var helt forferdelig). Skal gi levaxinen en fair chance helt til verdiene ligger høyt nok. Så tøff du er som har jobbet 100% forresten. Imponerende når du har hatt det så tungt i perioder. For min del blir jeg lett deppa og "sykelig" av å gå hjemme. Det betyr utrolig mye for meg å være på jobb for jeg er egentlig glad i jobben min selv om den til tider kan være krevende. Glad for å høre at du nesten føler deg som før, jeg håper inderlig at det varer helt ut til evigheten!:-) (og at du får det lille ekstra også for å bli helt normal igjen)
Berit
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker