Viser søkeresultater 1 til 10 av 131
Threaded View
-
13-04-10, 08:29 #11
Sv: Erfa Thyroid og erfaringer.
Tja.. min teori er den at når man har spist, vil kroppen omregulere blodtilførselen litt i kroppen (blodet strømmer rundt og til fordøyelseskanalen) slik at fordøyelsen skal fungere og ta opp næringsstoffer i blodet.. Dermed blir det enda mindre o2 og næringstilførsel til f. eks hjernen til en som allerede er hypo, som liksom må bruke mye av sine ressurser til faktisk å fordøye maten..
Ellers så kan kanskje binyrene ha dårlig funksjon, slik at et menneske som allerede sliter med å ha et lavt blodsukker, vil få det enda værre i det blodet strømmer til fordøyelseskanalen..
Men dette er mine teorier basert på kunnskap jeg har tilegnet meg for endel år tilbake.. Det kan sikkert hende at andre her har "forsket" mer på temaet og har mere detaljert og større kunnskap
"Og eftersom jeg altså 'snød' med hele 100-150 µ da jeg begyndte at skulle ha' medicin, så tænker jeg, at jeg nok ikke er god til at danne t3. Og så skal jeg måske ikke bruge så meget, når jeg først får noget, der virker - med direkte tilførsel af t3 også. Så jeg tror, jeg skal skifte direkte over, starte lavt og øge hurtigt ..."
Hørtes jo veldig fornuftig ut synes jeg
Kanskje det er det jeg også skulle gjort...
Men er så redd for å kutte ned på medisin, for jeg er så dårlig allerede nå.. Men det blir jo veldig mye t3 på meg etterhvert da 
Eller så danner jeg så lite T3 på det jeg bruker nå at det blir nesten hipp som happ, om jeg gjør som jeg gjør, eller om jeg kutter levaxinen helt og starter opp kun med thyroid...
Flere hjerner sammen tenker bedre enn min på 25 % kapasitet.

Mvh Jeanette
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid - dosis, erfaringer
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 25Siste melding: 21-06-07, 23:34

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker