Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
09-04-10, 21:57 #3
Sv: Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Hei

Det er en lettelse å endelig få diagnose, det husker jeg veldig godt.
Hvor lang tid det tar før man merker bedring kommer an på hvor lenge man har hatt lavt og i tillegg så vil det ta tid å komme opp i riktig dose for det må jo gjøres gradvis. Jeg merket bedring ganske raskt, jeg tror det var etter ca 2 uker, det begynte med at jeg fikk noen lyse øyeblikk før det var tilbakefall igjen, så ble dosen økt også ble det noen lyse øyeblikk igjen og slik holdt jeg på i 1 år tror jeg før jeg ble mer stabil. Dette er imidlertid veldig individuelt etter det jeg har forstått.
Du spør om du er veldig syk eller litt syk medisinsk sett og da vet jeg ikke hva jeg skal si, det kommer vel an på hva ditt normale stoffskifte var før du ble syk, dette er individuelt. Jeg føler meg veldig dårlig når jeg har slike verdier som du hadde på siste prøvene, men jeg har hatt lavere FT4 (en gang ikke målbar) og da følte jeg meg halvdød. Man ER og føler seg syk med slike verdier som du hadde sist det er det ikke noe tvil om. Det er nok mange som kommer til legen og får diagnose når de ligger på ditt nivå.
I alle fall så kan det bare gå en vei nå, du blir bedre
Forhåpentligvis så finner du mye info her og her kan du stille spørsmål etterhvert, ingen spørsmål er for dumme og her er mange flinke folk
Lykke til!
Lignende tråder
-
Nettopp fått påvist lavt stoffskifte
Av Fru Fortuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 25Siste melding: 11-06-10, 12:27 -
Jente på 21 år som nettopp har begynt på medisiner for lavt stoffskifte
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 148Siste melding: 13-09-08, 10:17 -
Nettopp fått diagnotisert høyt stoffskifte.
Av Howdy i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 28-06-07, 11:48 -
Vi har fått vite at jenta vår på 3,5 år har lavt stoffskifte
Av mamma til 4 i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 6Siste melding: 22-12-06, 20:58 -
Når jeg nå har fått vite at jeg har lavt stoffskifte...
Av lilly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 05-09-05, 16:24

Svar med sitat
Bokmerker