Viser søkeresultater 1 til 10 av 35
Threaded View
-
09-04-10, 20:20 #13
Sv: Lavt stoffskifte og dødelighet
Jeg har forstått det slik at hypothyreose kan være dødelig hvis man har sykdommen i veldig mange år uten å få medisinsk behandling. Men vil ikke dette vises i blodprøver lenge før det går så langt? Vi snakker jo ikke om "grensetilfeller", men om folk som er blitt så syke at indre organer begynner å svikte (hvis jeg har forstått det rett).
Det som er viktig er å fortsette arbeidet med å gjøre sykdommen Hypothyreose og symptomene på den kjent for "alle og enhver" slik at det går automatikk i å teste blodprøvene for dette.
Og så får man heller prøve å fokusere på at bare man klarer å finne rett medisindosering så kan man leve et tilnærmet "normalt" liv....
Dere får ha meg unnskyldt hvis det jeg skriver er helt feil, for jeg har selv nettopp fått diagnosen lavt stoffskifte og er jo derfor "nybegynner" og litt redd for å uttale med skråsikkert om ting jeg ikke har greie på...
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat

Bokmerker