Viser søkeresultater 1 til 10 av 111
Hybrid View
-
04-04-10, 10:11 #1
Sv: Hjelp ang tablettvalg og doseing, tror legen bare sjanser
Jeg hadde så mye plager at jeg vet ikke om jeg får med alle jeg.
Det som er igjen er at hodet fungerer litt såsomså. Så har jeg litt tinnitus og leggkramper, men det trenger ikke være stoffskifterelatert. Leggkrampene har iallfall noe med salt og D-vitamin å gjøre - det merker jeg.
I Levaxintia :
Jeg gikk jo opp i vekt hele tia. Ca 1kg i året, men jeg trente mye og burde holdt vekta. Det ble 18kg på 16år.
Jeg hadde sykdomsfølelse i kroppen. Akkurat som jeg hadde influensa, men ingen temperatur. Den lå på 36,0. Det var svært "livaktig" - hadde til og med "febril pust". Til å begynne med kunne jeg plutselig få det, men var borte etter en time eller en dag. Så ble det lengere varighet - opp til et år før jeg hadde det bedre en stund.
Så hadde jeg smerter i muskulatur - ett eller annet sted bestandig.
Til og med i fingertupper.
Søvnrytmen var helt på bærtur og jeg kunne jo aldri avtale noe. Manglende evne til å huske noe hjalp jo bra til her.
Stoffskiftet er jo grunnlaget for alt kroppen driver med, og det er jo i cellene dette foregår. Av kroppens mange celletyper vil noen av dem være mer utsatt for misfunksjon når det finnes få stoffskiftehormoner - og disse er ikke de samme hos deg som hos meg. Derfor vil vi nok ikke gjenkjenne alle symptomer vi har.
Så får jeg bare ønske at du har en forståelsesfull familie.
De er jo også involvert.....• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
06-04-10, 12:34 #2
Sv: Hjelp ang tablettvalg og doseing, tror legen bare sjanser
Tusen takk for hjelpende og utfyllende svar. Jeg skal til legen på torsdag og har lyst til å få han til å endre medisin for å prøve om jeg kan bli bedre .
Har også sett på prøvene mine at Fritt T3 ligger på 6, er det en normal verdi ????
Jeg føler meg litt usikker rundt alle disse tallene......
Hei Anisia
Tusen takk for svaret ditt. Jeg veier ca 65 kg .
Det jeg ikke forstår er at jeg har gått på 50 mg pr dag i 3 år. Så sier legen at jeg skal øke til 100 mg hver dag . Det skjedde i desember . Og i januar , februar og mars har jeg følt meg helt elendig, men det kan jo være fordi jeg økte dosen for fort. Jeg gikk selv litt ned igjen når jeg i februar hadde en periode jeg kun gråt og gråt. Da sa legen at jeg skulle gå ned til 11 tabletter i uka, dvs mandag, tirs og tors, fredag med 100 mg , og onsdag , lørdag og søndag med 50 mg .
Jeg går jo opp og ned på dosen hele tiden?????? Er dette den rette måten å gjøre det på tror ????Levaxin pga lavt stoffskifte siden 2007, nå også diagnose høyt stoffskifte, total forvirring.....
Lignende tråder
-
Levaxin + Liothyronin eller erfa?
Av cocos i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 10Siste melding: 30-04-11, 20:02 -
Lav t4, Erfa eller Levaxin? + Candidabeh. Balder
Av Rosin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 20-10-10, 10:20 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Ikke alle blir bra på Levaxin. Er dette et bra svar eller ikke?
Av Sonja Midtlien i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 05-04-05, 08:40

Svar med sitat

Bokmerker