Hei

Tusen takk for svaret ditt og dine råd. Skal spørre legen min om å endre til Erfa Thyriod.
Får man en reaksjon ved endring av tabletter. Jeg har en tendens til å ha blodtrykksfall, dvs det kan gå fra høyt på 159/100 til plustelig 88/40. Er under utredning for dette på hjerteavd på Ullevål.

Men skal du beskrive de andre symtomene du har ...du skriver + noen flere.
Jeg er stadig tørr i munnen, og sår i munnen og kjenner litt som betennelse i hals/munn. Kommer dette trolig fra Stoffskifte.

Det jeg var redd for etter blodprøvene i januar var at jeg hadde fått for høyt stoffskifte. Da var jo TSH 0.06 og jeg følte symtomer som at jeg ble veldig tynn i ansiktet, gråt veldig lett, men var fortsatt trøtt.
Kan man ha både lavt og høyt stoffskifte samtidig ?
Og hva med den TPO som alltid hos meg ligger på mellom 300-500. Hva betyr denne `? Legen sier at den trenger man ikke bry seg om.
Jeg sover i ca 12 timer hver natt uten å være uthvilt, så dette er fortsatt plagsomt. Og jeg går opp og ned i vekt og blodtrykk og form. I tillegg er jeg veldig nedstemt og greier liksom ikke å være tilstede i det sosiale liv.
Ang hjertebank er jeg litt usikker , smerter noen ganger mye bak i ryggen og stikker i hjertet. Vet ærlig talt ikke om det er hjertebank eller ikke.
Er det noen legen min overseer her i forbindelse med stoffskifte , det er det jeg er usikker på. Har lyst å bli sendt til noen som kan dette og kan følge meg opp.