Viser søkeresultater 1 til 10 av 149
Threaded View
-
12-09-08, 20:29 #38
Re: Levaxin og laktoseintolerant...?
laktosetesten er ganske sikker, så du har nok ikke laktoseintoleranse. med mindre testen din var på grensen, da.
MEN, det er godt mulig du er overfølsom for melkeproteinet, og dette slår ikke ut på tilgjengelige tester.
jeg har mest sannynlig dette selv, har testet på laktose uten hell, men jeg reagerer positivt på dagen når jeg kutter ut melkeprodukter.
mange kan ha en viss mengde melkeprodukter, eks tilsatt i matvarer - men ikke som rene produkter.
jeg er nok i denne gruppen, men når jeg har fått i meg melk over en viss periode må jeg ha en "karanteneperiode", rett og slett foprdi hele krpooen klikker maks. dette er også de med allergi gjør.
min konklusjon er: om du ikke slår ut på laktose så kan du ha levaxin.
før du gjør noe med medisinen ville jeg prøvd en karanteneperiode(kanksje også for godt) med kosthold totalt fri for melk. dette betyr niks og nei til mange flere produkter enn bare ren melk, ost osv......husk alltid å lese på baksiden
Lignende tråder
-
Nettopp fått påvist lavt stoffskifte
Av Fru Fortuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 25Siste melding: 11-06-10, 12:27 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
begynt på litothyronin
Av grynet i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 05-03-08, 21:48 -
Nettopp fått diagnotisert høyt stoffskifte.
Av Howdy i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 28-06-07, 11:48 -
Kan noen hjelpe en sliten jente? Lavt stoffskifte.
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 06-07-05, 22:25

Svar med sitat

Bokmerker