Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
02-04-10, 16:23 #3
Sv: Bilkjøring og stoffskifte - noe sammenheng?
Kjenner meg igjen her; jeg var en tøffere sjåfør da jeg var ung, nå tør jeg ikke kjøre på veier jeg ikke er kjent. Jeg får slike episoder av "blank hjerne", og må rekapitulere: hvor er jeg, hvor skal jeg, hvorfor... osv. Det høver dårlig sammen med trafikksikkerhet. Det skjer jo i andre sammenheng også, når det kreves at man skal passe på flere ting på en gang. Tankene stopper opp og jeg får problemer med å tolke det som skjer rundt meg. Det er skremmende i situasjoner med mange mennesker osv., og har gitt meg litt angst. Føler meg jo så hjelpeløs og håpløs.
Lignende tråder
-
Smerter i hæl - kan det ha sammenheng med stoffskifte?
Av FemIce i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 8Siste melding: 25-12-09, 10:33 -
Bilkjøring og stoffskifte - noe sammenheng?
Av helgemann i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 5Siste melding: 09-11-09, 17:36 -
Bilkjøring og tretthet.....
Av isa1 i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 2Siste melding: 18-11-08, 21:34 -
Stoffskifte og kvikksølvforgiftning, sammenheng?
Av Liz i forumet Lavt stoffskifte og amalgam («kvikksølvplomber»)Svar: 12Siste melding: 25-05-07, 20:00

Svar med sitat
Bokmerker