Viser søkeresultater 1 til 10 av 48
Threaded View
-
27-03-10, 17:29 #10
Sv: HJELP til overgang fra Levaxin til Erfa
Ble så fristet til å svare.. Går så lenge mellom hver gang jeg er her inne nå at passordet mitt byttes ut "hver gang" :P Men jeg har nettopp gjort det samme, gått fra Levaxin til Erfa i samråd med legen min... Jeg hadde bare 50 mg Levaxin og likevel var jeg overdosert og hadde høyt stoffskifte..
Nå trappet jeg ned på denne måten og hadde samtaler med legen min underveis i nedtrappingen.
Jeg reduserte fra 1 tabl. ala 50 mg Levaxin til 1/2 i 3-4 dager og så gikk jeg på 1/2 tabl. Levaxin i 1 uke..
Etter det ventet jeg helt til Levaxin var ute av kroppen og gikk uten en god stund fordi jeg ventet på Erfa og fordi at kroppen min skulle nullstille seg.. Da jeg startet på Erfa for nå 1 1/2 uke siden, så har jeg fulgt den samme oppskriften..
Begynte med 1/2 tabl Erfa (15 mg) i 3 -4 dager hver morgen, så økte jeg til 1 tabl. (30 mg) . 1/2 morgen og 1/2 ettermiddag i én uke...
I dag tok jeg 1 hel 30 mg morgen og 1/2 ekstra på ettermiddagen som vil tilsvare 45 mg. Denne dosen skal jeg forsøke prøve og se hvordan jeg føler meg.. Hittil har det bare gått oppover, men det gjenstår å se.. Tror ingenting lenger før jeg erfarer det selv
Har blitt skuffet så mange ganger..
Om jeg opplever formen annerledes i negativ forstand skal jeg hoppe ned til 30mg igjen.. prøve meg frem mao.
Var dette forståelig? Ble litt mye på en gang kanskje
Lykke til, håper du blir bedre!!!
Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Praktiske spørsmål ved overgang til Thyroid
Av Delisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 21Siste melding: 29-04-10, 12:37 -
Helt ny med Graves sykdom
Av Guri i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 20-01-10, 02:06 -
Hjelp! Dosering av Erfa overgang fra Armour
Av Siven i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 08-12-09, 15:59

Svar med sitat

Bokmerker