Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Tråd: Høy dose Levaxin!?
Hybrid View
-
26-03-10, 18:48 #1
Sv: Høy dose Levaxin!?
Hvor mange dager en bør kutte er avhengig av flere faktorer.
Man får jo plutselig naturlig T3 - hvor sterkt responderer man på det ?
Levaxin har en halveringstid på en uke i kroppen. Man har altså enda 50% igjen etter en uke.
Noen kan kutte en hel uke, men det bør ikke være nødvendig med mer enn dine foreslåtte 2-3 dager.
Dette bare for at det skal være "plass til" den naturlige T3, som jo virker umiddelbart.
Så går det jo en 3-4 uker før den T4 som er i Tyroiden blir T3.
Hele regnestykket er formodentilg mer komplisert enn iallfall jeg kan overkomme
Så er jo dette en overgang, og det er jo bare for å prøve å minske på uheldige konsekvenser man tyr til noen trix.
Det er slett ikke sikkert du får noe annet en positive overraskelser.....• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hvor stor daglig dose med Levaxin får dere?
Av Gisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 25Siste melding: 14-04-13, 13:05 -
Levaxin. Jeg føler at min dose ikke er helt rett!
Av Silje T-S i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 06-02-09, 11:13 -
Hva er en høy dose levaxin?
Av flerengstrand i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 18Siste melding: 30-03-08, 17:09 -
Født med Hypotyreose. Lav dose? Er Levaxin en bra medisin?
Av egfins i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 17Siste melding: 26-02-08, 18:19 -
Hvor høy dose Levaxin?
Av i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 27-04-05, 19:16

Svar med sitat
Bokmerker