Tusind tak n´Finn og Anisa, det er super godt at få så gode svar så hurtigt, det varmer, og det føles rigtig godt at have noget at arbejde med! Jeg har jo på ingen måde givet op, men det er SÅ svært når endo'erne ikke lytter og der ikke rigtig er nogen at gå i dialog med...
Har her til morgen været til blodprøvetest, det sædvanlige med stofskiftetallene, nyrer, jern etc samt cortisol (der jo ikke siger så meget men det var hvad lægen synes nu og her) og skal snakke med lægen senere idag. Måske ser det 'normalt' ud, under alle omstændigheder vil jeg foreslå ham de prøver I peger ud.
Ang. det autoimmune, så er der så vidt jeg husker blevet lavet et par tests, ihvertfald for Hashimotos, uden at det gav udslag. Men nu vil jeg få alle prøverne udleveret så jeg har noget at arbejde med.
Ang. binyretest har jeg tænkt flere gange at sådan en må jeg få lavet selv hvis lægerne ikke vil, har surfet lidt rundt og været i tvivl om hvad der var det rigtige, så tak Anisa for links! Er lidt ligeglad med hvad det koster hvis det kan gøre mig klogere..
Vender tilbage i nærmeste fremtid - tak igen for støtte og gode råd!