Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
09-03-10, 11:08 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Alt er et forsøg værd, mener jeg, hvis der er en fair chance for at opnå en stabilisering man kan (nogenlunde) regne med i fremtiden. Se lige hvad Nora skrev i går i denne tråd:
Jeg har også selv læst i tidens løb, at der faktisk findes mennesker, for hvem det er naturligt at danne et superhøjt T4, uden at det gør dem til hyperthyreote.... Da vi jo aldrig ved på forhånd, hvor vores individuelle, raske værdier skal ligge, fordi ingen jo bliver målt før man er blevet syg, er det ikke utænkeligt at du måske tilhører den gruppe, der netop ikke "passer ind" i de almindelige referencerammer og har netop brug for højere FT4 værdier for at fungere bedst?
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker